۱۳۹۳ بهمن ۷, سه‌شنبه

دمیس روسوس - بدرود عشق بدرود




بدرود عشق بدورد.
به صدای باد گوش بده که داره یک آواز قدیمی غم انگیزی را می خونه
اون میدونه که من امروز از پیش تو می رم
خواهش می کنم گریه نکن وگرنه قلب من می شکنه
وقتی من به راه خودم رو در پیش بگیرم
خداحافظ محبوب من، خداحافظ
خداحافظ و به امید دیدار
تا هر وقت که منو بخاطر بیاری
من خیلی از تو دور نخواهم بود
خداحافظ محبوب من، خداحافظ
من همیشه وفادار خواهم بود
پس منو تو رویاهات نگه دار
تا وقتی که دوباره پیش تو برگردم
ستاره ها را اون بالا تو آسمونا ببین
اونا هر جایی که سرگردون شده باشم می درخشند
من همه شب های تنهاییم را دعا می کنم
که منو زود به سمت خونه راهنمایی کنن
خداحافظ محبوب من، خداحافظ
خداحافظ و به امید دیدار
تا هر وقت که منو بخاطر بیاری
من خیلی از تو دور نخواهم بود
خداحافظ محبوب من، خداحافظ
من همیشه وفادار خواهم بود
پس منو تو رویاهات نگه دار
تا وقتی که دوباره پیش تو برگردم