۱۳۹۷ آبان ۲۹, سه‌شنبه

Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia - آهنگ ها و ترانه هایی که دوست دارم



I was bruised and battered, I couldn't tell what I felt
له و لورده و داغون بودم ، خودمم نمی دونستم چم شده
I was unrecognizable to myself
برای خودم هم ناشناخته بودم
Saw my reflection in a window and didn't know my own face
انعکاس خودمو توی پنجره ها می دیدم و چهره خودمو نمی شناختم
Oh brother are you gonna leave me wastin' away
On the streets of Philadelphia
آه برادر ،می خوای منو درب و داغون توی خیابونای فیالادلفیا ول کنی؟
I walked the avenue, 'til my legs felt like stone
اونقدر توی کوچه پس کوچه ها راه رفتم که پاهام مثل چوب خشک شدن
I heard the voices of friends, vanished and gone

صدای دوستایی رو می شنیدم که جا میزدن و می رفتن
At night I could hear the blood in my veins
و شبا صدای خون رو توی رگهام می شنیدم
It was just as black and whispering as the rain
On the streets of Philadelphia
سیاه سیاه بود و مث بارون توی خیابونای فیلادلفیا زمزمه میکرد
Ain't no angel gonna greet me
هیچ فرشته ای احوالی ازم نپرسید
It's just you and I my friend
فقط من و تو مونده بودیم رفیق
And my clothes don't fit me no more
و لباسام به تنم زار می زدن
I walked a thousand miles
من هزارها مایل راه رفتم
Just to slip this skin
تا از شر این تن خلاص بشم
Night has fallen, I'm lyin' awake,
شب شده و من هنوز بیدارم
I can feel myself fading away,
میتونم حس کنم که دارم نیست می شم
So receive me brother with your faithless kiss,
پس برادرم با بوسه خالی از ایمانت منو دریاب،
Or will we leave each other alone like this
On the streets of Philadelphia
یا همینطور خودمونو تک و تنها رها کنیم توی خیابونای فیلادلفیا

ترجمه ترانه: نادیا بدری زاده