۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۹, سه‌شنبه

ویدیو - شکنجه وحشیانه یک کفتار در رامهرمز


چرا در ایران آخوندزده علاوه بر خشنونت درجامعه ، شکنجه حیوانات به این حد رسیده است که حتی معیار و موازین کلاسیک را درهم شکسته است .  حیواناتی که بقول گاندی تنتظیم رابطه با آنها معیار تمدن شمرده میشود .
حتی در باغ وحش ها هم استاندارها رعایت نمی شود  و در واقع در اسارتگاه ها نگهداری میشوند در قفس هایی تنگ و در دمایی حتی بالای 40 درجه در تابستان زیر آفتاب ، و از آنها به عنوان اسباب بازی و سرگرمی و پول در آوردن مورد استفاده قرار میگیرد . 
بی شک حیوان آزاری و مردم آزاری رابطه ارگانیکی با هم داشته و جامعه ای که شالوده های مادی اش معکوس چیده شده باشد و از آداب و فرهنگ انسانی دور ، در رابطه با حیوانات هم رفتاری پرخاشگرانه  خواهد داشت .
در تحقیقات جرم شناسی این واقعیت به اثبات رسیده است که از هر 6 قاتلی که تعرض جنسی و تجاوز در پرونده اش ثبت شده است . یک تن از آنها در دوران کودکی و بعد از آن این عمل را با حیوانات انجام داده است .



به گزارش دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران، چهارشنبه هفته گذشته فردی از اهالی یکی از روستاهای اطراف شهرستان رامهرمز یک کفتار ماده را بوسیله اسلحه شکاری ساچمه زنی هدف قرار داده و جانور را زخمی می کند. این فرد در اقدامی وحشیانه و غیر انسانی در حالی که کفتار کاملا زنده بوده، حیوان مجروح را بوسیله یک طناب به پشت خودروی سمند خود بسته و فاصله محل شلیک تا روستا کفتار را به روی زمین می‌کشد.