۱۳۹۷ شهریور ۱۹, دوشنبه

حمله گروهی از شیرهای ماده به یک شیر نر



فيلم تكان دهنده‌ حمله گروهی از شیرهای ماده به یک شیر نر
دبی.العربیه نت فارسی
سایت Uniland ویژه پخش فیلم‌هایی تکان‌دهنده ویدیویی از حمله دسته‌جمعی گروهی از شیرهای ماده به یک شیر نر را منتشر کرده که نشان می‌دهد شیرهای ماده به دنبال قتل سلطان جنگل و سمبل قدرت در جهان حیوانات هستند.
در حالی که شیرهای ماده به شیر نر یورش برده و تلاش دارند تا او را بدرند، بازدیدکنندگان و گردشگران پارک سفاری در شهر ووستر بریتانیا در برابر آنچه می‌بینند حیرت زده و انگشت به دهان مانده‌اند.
همچنین در این ویدیو دیده می‌شود که شیر نر ابهت خود را از دست داده و ذلیلانه از شدت درد ناشی از چنگ و دندان این ماده‌های بی‌رحم عاجزانه می‌غرد.
یک دختر 19 ساله گردشگر علاقمند به تصویربرداری به نام "ميا بيفيرستوک" که در لحظه مناسب به همره والدینش سوار بر خودرو در صحنه حضور داشت این حادثه را ضبط کرد.
در این میان نگهبانان پارک خود را به صحنه حادثه رساندند و با استفاده از کپسول‌های آتش‌نشانی این حمله را متوقف کردند.
این دختر تصویربردار گفت: شیرهای ماده شیر پیر نر را از ناحیه دو ساق و پشت گردنش بی‌وقفه گاز می‌گرفتند، اما پس از لحظاتی نگهبانان پارک سفاری با سه خودرو به محل حادثه آمدند تا شیر نر درمانده را از دست شیرهای ماده بی‌رحم فراری دهند. یکی از نگبانان با باز و بسته کردن درهای خودرو سعی در ترساندن شیرهای ماده داشت و یکی از نگهبانان که سوار خودروی دیگر بود گاز فشرده درون کپسول آتش‌نشانی را به سمت شیرهای ماده پاشید، و شیرنر را از دست آنان نجات داد.
مشخص نیست که چرا شیرهای ماده این‌چنین بی‌رحمانه درصدد کشتن شیر نر بودند.