۱۳۹۷ آبان ۹, چهارشنبه

آهنگ ها و ترانه هایی که دوست دارم - Sway



When marimba rhythms start to play
وقتی صدای سنتور آفریقایی به صدا در اومد
Dance with me, make me sway
با من برقص، بذار موج بخورم
Like a lazy ocean hugs the shore
مثل دریایی بی حال و تنبل که ساحل رو در آغوش میگیره
Hold me close, sway me more
منو محکمتر در آغوش بگیر، بذار بیشتر موج بخورم
Like a flower bending in the breeze
مثل گلی که در حال شکوفه زدنه
Bend with me, sway with ease
با من خم شو، به راحتی موج بخور
When we dance you have a way with me


وقتی میرقصیم، میتونی با من معامله کنی
Stay with me, sway with me
با من بمون، با من موج بخور
Other dancers may be on the floor
شاید رقاصای دیگه ای هم رو سن باشن
Oh, but my eyes will see only you
آه ولی من فقط تورو می بینم
Only you have that magic technique
تو فقط او تکنیک سحرآمیز رو داری
When we sway I go weak
وقتی با موج خوردت منو محصور کنی
I can hear the sounds of violins
صدای ویالون رو میشنوم
Long before it begins
خیلی قبل از اینکه به نواختن در بیان
Make me thrill as only you know how
منو بلرزون، همونجوری که خودت میدونی
Sway me smooth, sway me now
منو موج بده، الان
Other dancers may be on the floor
شاید رقاصای دیگه ای هم رو سن باشن
Oh, but my eyes will see only you
اوه ولی من فقط تورو می بینم
Only you have that magic technique
تو فقط او تکنیک سحرآمیز رو داری
When we sway I go weak
وقتی با موج خوردت منو محصور کنی
I can hear the sounds of violins
صدای ویالون رو میشنوم
Long before it begins
خیلی قبل از اینکه به نواختن در بیان
Make me thrill as only you know how
منو بلرزون، همونجوری که خودت میدونی
Sway me smooth, sway me now
منو موج بده، الان
Sway me smooth, sway me now
منو موج بده، الان
Sway me smooth, sway me now
منو موج بده، الان